streda 5. októbra 2016

Článok - Potvorobijci



ČO SOM SA DOZVEDEL O POTVOROBIJCOCH

Kto by mal o knihe vedieť viac, než jedna z jej postáv! 


Ahoj! Volám sa Buco, som mierne asymetrický chalan  (asi meter do šírky a viac než asi meter do výšky) a som jeden z mála ľudí na našej planéte, čo disponuje informáciami o knihe Potvorobijci. Keďže som rodený filantrop (neviem presne, čo to slovo znamená, no páči sa mi), rozhodol som sa, že Vám sprostredkujem zopár informácií.

-          Čo je to za knihu? – Nazvime to dobrodružno-fantastický román. Viac dobrodružný než fantastický, aj keď nejaká mágia sa tam určite objaví.

-          O čom to bude? – O partii mladých tínedžerov (traja chalani a jedno dievča), ktorí sa stretnú v letnom tábore. Stačí? Nestačí – Takže, táto štvorica bude z istých dôvodov málo obľúbená u väčšiny osadenstva tábora. Do toho sa primieša jeden magický artefakt, cestovanie do minulosti, avarský démon a, samozrejme, budem tam aj ja - osoba, ktorá vie vyrobiť výbušninu skoro z ničoho. A ešte nesmieme zabudnúť na lásku! Napíšem veľkými písmenami  - LÁSKA!

-          K čomu Potvorbijcov prirovnať? – Ja neviem. Možno k filmom typu Goonies (Rošťáci), Indiana Jones alebo aj k Harrymu Potterovi. Lenže HPčko a jeho kumpáni sa pripravovali na boj so Zlom sedem rokov. Potvorobijská štvorica je nútená prípravu stíhať za necelý týždeň.

-          Pre koho to bude? – Pre mladých (na pohlaví nezáleží), pre tých, ktorí sa mylne domnievajú, že sú mladými a aj pre tých, čo sa chcú vrátiť do čias, keď boli mladými.
 
-          Kto je autorom? - Nejaký Marián Kubicsko – to je ten, čo z Konkolovho románu Pohrobok spravil celkom temnú záležitosť a vydal ju pod názvom Veža elfov. Na konte má vraj aj nejaké poviedky, no koho to zaujíma, však? Hlavné je, že Potvorobijci by sa mali do kníhkupectiev dostať ešte tento rok a mali by byť aj parádne ilustrovaní (ilustrátor Jakub Šimjak) – Kuk na obrázok! Veľavravný, však?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára